Kan ik je ergens mee helpen? 

Veel gestelde vragen

Direct verder zonder dat je hoeft te wachten op een reactie? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden.

Ik wil graag een afspraak inplannen, kan dat?

Jazeker, dit kan maar let op! Alle afspraken worden online ingepland. Er zit alleen wel een verschil tussen een Intake afspraak of een vervolgafspraak.

Wanneer je nog nooit eerder een afspraak hebt gehad dan kun je heel eenvoudig online een afspraak inplannen. Dit doe je door naar het kopje 'Intake Afspraak' te gaan. Vervolgens kun je d.m.v. een korte test erachter komen welke intake afspraak geschikt is voor de situatie van je paard.  Zodra je de uitkomst weet kun je daaronder op de betreffende afspraak klikken en kom je direct bij de pagina met alle informatie en heb je de mogelijkheid om direct je afspraak in te plannen. 

Je klikt op de knop en ziet vervolgens een pop up met mijn online agenda verschijnen. Je selecteert de regio waarin jouw paard gestald staat en kiest uit één van de beschikbare datums en tijden. Zodra je een tijd hebt aangeklikt wordt je gevraagd om je gegevens in te vullen.  Vul deze gegevens correct in en bevestig de intakeafspraak door deze te betalen. Het betalen kan via iDeal of met creditcard. Let op, de betaling is een vereiste. Je kunt dus niet op een later moment betalen of de betaling contant voldoen. 

Welke afspraak kan ik het beste inplannen? 

Om een duidelijk beeld te krijgen van de onderliggende oorzaak van het probleem van je paard, is het belangrijk om de juiste afspraak te kiezen. Nu hebben we een hulptool daarvoor ontwikkeld, waarbij je 6 korte vragen beantwoord en vervolgens te zien krijgt welke afspraak het beste past bij de situatie van je paard. Vervolgens kun je daaronder klikken op meer informatie bij de desbetreffende afspraak en een afspraak inplannen.


Wat houdt een intake afspraak precies in? 

Een intake afspraak is een eerste afspraak die bestaat uit een combinatie van onderzoek en behandeling. Er zijn verschillende type intake afspraken beschikbaar, dit heeft te maken met het type klachten en het onderzoek dat daarvoor nodig is. Welke type dat voor jou is kun je ontdekken onder het kopje 'Intake Afspraak' door een paar vragen te beantwoorden. Vervolgens kun je zodra je de uitkomst hebt daaronder doorklikken op de afspraak van toepassing en vindt je daar vervolgens alle informatie. Mocht je nog verdere vragen hebben dan vindt je deze onderaan de pagina van het afspraaktype. 

Hoe maak ik een vervolg afspraak voor mijn paard? 

Wanneer je paard al onder behandeling is bij Janneke, en je dus reeds een intake afspraak hebt gehad heb je per e-mail een link ontvangen om een vervolgafspraak te maken.  Je kunt via deze link een vervolgafspraak inplannen. Het is aan te raden om tijdig een afspraak in te plannen. De agenda zit namelijk altijd relatief snel vol en anders heb je kans dat je een aantal weken moet wachten. 

Hoeveel vervolgbehandelingen heeft mijn paard nodig? 

Je begrijpt dat het onmogelijk is om dit voorafgaand te zeggen. Dat is precies waarom er eerst een intake afspraak plaats moet vinden. Tijdens een Intake-afspraak combineer ik onderzoek met behandeling. Daarna weet ik dus precies wat er aan de hand is, hoe je paard reageert en daarna weten we dus ook wat er nog nodig is voor je paard om een goede basis te creëren. Je ontvangt daarna dus een vervolgaanbod wat echt bij jou en je paard past.  Dit zullen nooit meer dan maximaal 4 vervolgbehandelingen zijn. Het gemiddelde is zo'n beetje 2 en soms 3 vervolgbehandelingen.

Wat kost een vervolgbehandeling?

Ik werk niet met losse vervolgbehandelingen. Er is dus geen prijs per behandeling maar je krijgt na een intake- afspraak een adviesrapport met een passend vervolgaanbod voor je paard. Er zijn altijd diverse mogelijkheden als het gaat om betaling. En daarnaast heb je altijd nog zelf de keuze om verder te gaan met het vervolgaanbod of juist liever niet. 

Kunnen we eerst even bellen? 

Helaas ben ik telefonisch niet bereikbaar omdat dit simpelweg niet te combineren is met al mijn werkzaamheden. Daarom heb ik mijn uiterste best gedaan om de meest gestelde vragen zo goed mogelijk te beantwoorden op de website. Deze zijn te vinden onderaan iedere pagina van een dienst/product. 

Daarnaast deel ik belangrijke informatie en adviezen in de vorm van gratis online masterclasses. U kunt deze masterclass volgen op ieder gewenst moment. Deze masterclasses zijn te vinden onder het kopje ''GRATIS".   

Wat is je werkgebied? 

Onder mijn werkgebied vallen de volgende regio's:

Zuid Holland, welke is opgesplitst in verschillende regio's als Alblasserwaard, Bollenstreek, Drechtsteden, Groene Hart, Haaglanden en Zuid Hollandse Eilanden. 

Utrecht, welke is opgesplitst in West Utrecht, Midden Utrecht en Oost Utrecht.

Gelderland, welke is opgesplitst in West Gelderland, Veluwe Gelderland,  Achterhoek Noord (Deventerzijde) Achterhoek Zuid (Doetinchem), Zuidoost Gelderland.

Noord Brabant, welke is opgesplitst in West Brabant, Midden Brabant, Noordoost Brabant en Zuidoost Brabant

Klik hier om te bekijken in welke regio je afspraak gepland kan worden.


Ik woon niet in je werkgebied, kan ik ook naar jou toekomen?

Vanwege de vele aanvragen van buiten het werkgebied, werken we aan een tussenoplossing. Dit houdt in dat er een X aantal dagen gepland gaan worden op een locatie (binnen mijn werkgebied) zodat er een aantal plekken beschikbaar komen voor degene die zich buiten mijn werkgebied bevinden. Je kunt je hiervoor op de wachtlijst zetten. Je ontvangt bericht, zodra dat er een datum en locatie bekend is. Via deze link kun jij jezelf op de wachtlijst zetten.

Ik woon niet in je werkgebied, wie kan ik benaderen?

Bijna dagelijks ontvangen we e-mails waarin wordt gevraagd om doorverwijzingen naar andere therapeuten. Dit is een lastig vraagstuk omdat Janneke natuurlijk niet kan instaan voor de visie, behandelingen en resultaten van iemand anders!! 

Zeker in een tijd waarin er zo ontzettend veel aanbod is qua 'opleidingen' in de vorm van een 1 daagse, 4 daagse workshop of 10 daagse jaaropleidingen neemt het aantal therapeuten toe.  De kwaliteit kan hiermee echter in het geding komen. Er ontbreekt vaak belangrijke kennis die nodig is om complexe klachten te kunnen behandelen. Dit is daarom ook niet voor niets een specialisme.  Daarom is dit het advies wat Janneke je graag zou willen meegeven bij het zoeken naar een geschikte therapeut of behandelaar:

Zorg dat je eerst de klachten inzichtelijk hebt, en je verdiept in de onderliggende problemen hiervan.

  • Maak het probleem 'concreet'.  
  • Welk type probleem is het?
  • Zit het in het skelet of in de wervels?
  • Is het juist spier technisch
  • Zit het meer in de organen?
  • Problemen ergens in het zachte weefsel/soft tissue?
  • Is het neurologisch?
  • Zijn er dingen die je eerst nog zou willen uitsluiten?

Vervolgens stel je de vraag, maar hoe wordt dat veroorzaakt?! Dan kun je opnieuw bepalen onder welke categorie de onderliggende problemen vallen. 

Vervolgens ga je op zoek naar iemand die met die onderliggende oorzaak werkt! Je kunt dit doen door heel gericht te zoeken op de onderliggende oorzaak. 

Ik heb me aangemeld voor een online training, waar kan ik die vinden? 

Je vindt deze online training door te klikken op het kopje 'Inloggen'.  Om in te loggen gebruik je je gebruikersnaam en wachtwoord dat je direct na je aanmelding hebt ontvangen per e-mail. In sommige gevallen beland deze e-mail in je spambox. Controleer daarom altijd ook even deze spambox. Kun je hem niet meer vinden? Dan kun je ook klikken op wachtwoord vergeten en dan kun je vanaf daar je account in orde maken. 

Staat je vraag er niet tussen?

... ...

Hoe kunnen we je helpen?

Algemene vragen

Wil je iets weten over één van mijn diensten of heb je een andere vraag waarmee ik je kan helpen? 

Oriëntatie vragen

Ben je jezelf aan het oriënteren over de mogelijkheden en wil je weten of ik je ook echt kan helpen?

Financiële vragen

Heb je een vraag over een betaling of een factuur? Stuur een e-mail naar de administratie.

Connecten op social media?

Neem contact op

Vul hieronder je vraag in via e-mail dan nemen wij z.sm. contact met je op.  Houd voor de zekerheid even je spambox in de gaten. In sommige gevallen beland onze e-mail daarin. 

Vul hier je e-mailadres in zodat we contact met je kunnen opnemen. Controleer deze om ons antwoord daadwerkelijk te ontvangen.
Probeer je vraag zo concreet en compact mogelijk te formuleren. Op die manier kunnen wij je het beste helpen met je vraag.

We respecteren je gegevens en zullen deze niet delen met derden.  Je kunt hier ons privacybeleid lezen. 

Close

Klik hieronder op de knop van toepassing zodat we je op de beste manier in zo'n kort mogelijke tijdsbestek kunnen helpen.

Close
error: Auteursrecht